Onze klanten

Waarom onze klanten voor Cannaerts Accountants kiezen

  • “Snelle, vlotte service: duidelijk, correct en eerlijk.”
  • “U gaat respectvol om met mensen, vertaalt moeilijke materie in mensentaal en uw kantoor staat altijd klaar en maakt tijd vrij voor vragen.”
  • “Pasklare benadering van de klant.”
  • “Snelheid en opvolging.”
  • “Naarmate mijn bedrijf groeit, gaat ook uw dienstverlening een stap verder.”
  • “Snelle reactie op vragen of problemen.”
  • “Geen lange wachttijd voor een afspraak.”
  • “Stipt, proactieve marktinfo, bereikbaar, volledige informatie en open minded.”
  • “Vaste dossierbeheerders.”
  • “Na jaren samenwerking stond u ons ook bij de vereffening van onze onderneming perfect en heel loyaal bij.”

Wat doen onze klanten?

Een greep uit de sectoren waarin onze klanten actief zijn:

  • Import/export
  • Productie – ook internationaal
  • Vzw’s
  • B2B-consulting en -dienstverlening
  • IT-bedrijven
  • Bouwsector
  • Architecten en ingenieurs
  • Bijhuizen/vaste inrichtingen
  • Holdings
  • Managementvennootschappen
  • Transport
  • Kleinhandel textiel
  • Patrimoniumvennootschappen

Cannaerts Accountants in cijfers

  • Meer dan 260 klanten
  • Meer dan 2.100 tijdig ingediende belastingaangiften per jaar
  • Meer dan 360 overleguren met klanten per jaar
  • 66% van de werktijd besteed aan rapportering en klantenbegeleiding
  • Gemiddelde responstijd van Dries Cannaerts op uw e-mail: 8 uur
  • Ervaring met 6 boekhoudprogramma’s en verschillende onlinesystemen
  • Gemiddelde verwerkingstijd van uw btw-aangifte: minder dan 2 dagen
  • Meer dan 100 jaar ervaring binnen het team
  • Jaarlijks opleidingsbudget van meer dan 10.000 euro

Meer cijfers

Ongeveer 75% van onze klanten zijn vennootschappen en 25% eenmanszaken.

Ongeveer 20% van onze klanten drijft internationaal handel.

Kleine bijberoepen, horeca en reisagentschappen behoren niet tot ons cliënteel en nemen wij ook niet aan.